Blogg listad på Bloggtoppen.se

Allting handlar om att man verkligen bestämmer sig en enda gång, så vi bestämde oss men jag slutade slåss. Vet inte varför eller när men nu är det såhär



Jag är rädd. Jag vet inte vad jag ger mig in i, vet inte varför, hur eller när. Jag vet ingenting och jag har ingen kontroll. Jag hatar det. Att inte ha kontroll och vara svag är det värsta som finns. Att bara kasta sig rakt ut. Att ge sitt hjärta rakt ut och lita på att han inte förstör det. Jag kan välja att backa och låta rädslan vinna. Eller så fortsätter jag falla, lever som ett spöke ett tag till, fortsätter vara förvirrad. Utan svar men med tusentals frågor att ställa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0