Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min syster

Du är det finaste jag har. Du är det bästa som någonsin kommer finnas på den här jorden. Världen förtjänar inte dig. Du är den ända som förstår, som hör och som verkligen ser mig för den jag är. Utan allt smink, utan en hård fasad. Du ser mig. Tack. För alla gånger du torkat mina tårar. För alla gånger du fått mig att skratta. För alla gånger du bara genom att kolla på mig fått mig att känna mig mindre ensam. Som att någon förstår. Utan ett ord vet du precis vad jag känner. Jag förstår inte hur du orkar lyssna på mig. Du tar alla bekymmer från mina axlar och får allt att bli så enkelt. Alla gånger jag inte orkar gör du det åt mig. Hjälper mig upp, torkar mina tårar och sätter ett leende på mina läppar. Utan dig är jag ingenting. Utan dig skulle jag gå under. Du ger mig vingarna till att flyga. Utan dig skulle jag falla på marken.
Jag älskar dig storasyster. Glöm aldrig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0