Blogg listad på Bloggtoppen.se

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

Ni känner inte mig. Ni vet inte vem jag är. Hade du sett mig på stan hade du aldrig någonsin kunnat gissa att jag driver den här deprimerande bloggen där jag ger utlopp för allt som känns. Där jag skriver för att jag inte kan prata om vad jag känner. Döm mig inte. Jag är en extremt glad människa. Men just här. På den här adressen. Kan jag vara naken. Jag visar er saker jag inte skulle visa min bästa vän. Jag visar er min själ. Mitt rätta jag. Det här är jag. En känslig, överemotionell människa som bara vill bli omtyckt och älskar. Alla har vi 3 personligheter. Den alla tror att vi är. Den vi vill vara. Och den vi verkligen är. Den sistnämnda är den du känner bäst. I den här bloggen är du, läsaren, min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0