Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pretty pretty please, if you ever ever feel like you´re nothing, you´re fucking perfect to me

Söder en tisdagskväll. Jag ensam på en promenad. Vårsolen går långsamt ner någonstans, än lyser den lite svagt. Mina händer är iskalla men den där blommande aprilkänslan håller mig varm. Svart vatten i strömkajen. Förbigående människor. Jag går med ryggen rakt, ler och tittar runt om mig. En spontan utflykt, jag har ingen aning om var jag ska. Jag vet bara att känslan av att inte veta någonting, att inte ha kontroll och att ingen annan än jag bestämmer var stegen ska ta mig gör mig lyckligare än jag varit på länge. Bara gatlyserna, de främmande människorna på gatan och ljuset från båtarna i kajen ser på. Ingen annan vet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0