Blogg listad på Bloggtoppen.se

For once in my life let me get what I want. Lord knows, it would be the first time

Mellan dina 4 väggar glömde vi bort hur deras röster lät. Hur högt de kan skrika och hur deras ord sprids som en löpeld. Bakom en stängd dörr fanns det bara du och jag. Vi byggde en värld fylld av fantasier, drömmar och hopp som skulle dö sekunden någon av oss lämnade platsen. Andetagen vi tog under den kvällen, hjärtslagen som pumpade vårt blod under de timmarna kommer aldrig tillbaka. Det var bara där och då. Men det spelar ingen roll om jag får 100 sådana ögonblick till eller bara det enda. För aldrig har jag upplevt en sådan lycka.

Jag glömde visst svara dig. Jag tror att jag älskar dig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0