Blogg listad på Bloggtoppen.se

I can´t tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Kanske att jag bara gillade bilden av dig. Det vart helt fel när jag lärde känna dig. Jag tyckte om vårt avstånd, att vara osynlig för dig. Kanske för att det är det jag är van vid. Jag känner mig inte bekväm med dina gulliga sms. Var elak mot mig, ignorera mig, tyck att jag är ful. Jag kommer ändå bara skada dig. Allt jag rör blir ändå förstört. Försök inte komma nära. Jag kommer stöta ifrån dig. Jag gillar leken, jag gillar smärtan. Nu när jag kan få dig är det inte roligt längre. Jag är dum i huvet. Och du är fantastisk. Men hur fan säger jag det till dig? Du kommer inte förstå. Jag förstår inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0