Blogg listad på Bloggtoppen.se

Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

Jag kommer aldrig sluta tänka på dig varje dag. Jag kommer aldrig sluta stelna till och frysa till is varje gång jag hör din röst. Jag kommer aldrig sluta få den där känslan i magen när jag ser in i dina ögon. Jag kommer aldrig sluta svara på dina sms, även fast jag vet att jag borde gjort det för länge sen. Jag trodde att jag glömt dig. Trodde att det var över. Men du är inte glömd, bara begravd under en hög med tid. Tiden har gjort så att jag vissa dagar inte ens kommer ihåg din röst. Men när jag hörde den ikväll fick jag precis samma känsla som för 6 månader sedan och jag insåg att jag aldrig någonsin kommer att glömma dig. Tiden kommer att gå men jag vet att om jag skulle möta din blick på stan om några år skulle allt väckas till liv igen. Alla känslor skulle hoppa upp och tiden som gått skulle inte kännas av. Jag skulle färdas tillbaka till den där festen en kall höstkväll. Jag skämms för det oerhört mycket, jag är inte stolt över det. Jag vet att du aldrig kommer att känna samma sak för mig. Min hjärna vet det. Mitt hjärta kommer aldrig någonsin förstå det.

Kommentarer
Postat av: manuela

Jag måste bara säga att jag beundrar dig och dina texter sjukt mycket. Du skriver så himla vackert! Och den här texten fick mig att fälla en tår, för att allt det här känner jag just nu.

2011-01-30 @ 19:59:05
URL: http://brokenroads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0