Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?

Igår träffade jag en människa som räddade mig. Som förde mig upp från det dike du kört mig ner i. Som jag själv låtit mig köras ner i för att jag trodde att det var så det skulle vara. Jag kommer troligtvis aldrig mer träffa dig. Men tack för att du fått mig att inse att jag faktiskt är värd någonting.
"Jag ska vara helt ärlig. Först ville jag bara ha sex med dig men nu vill jag inte det. Jag vill inte förstöra det här. Du är den skönaste människan jag någonsing träffat och även fast det är första gången vi ses måste jag säga att... jag gillar dig"
Du gillade mig för den jag var. Du skrattade åt mina skämt, var intresserad av mitt liv och blev generad av att kolla mig i ögonen. Jag visste inte att jag kunde få en människa att känna så genom att bara vara mig själv. Kanske att jag ändå duger, precis som jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0