Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag skämms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det för då kommer jag kanske över dig

I kärleksfilmer brukar man säga "it aint over til it´s over". Men jag tror att ibland måste man låta vissa saker bara vara ett fint minne. Allt är inte menat att vara för evigt. Ibland är det inte ens menat att vara alls. Det gör ont att släppa taget om någonting som jag tänker på varje dag. Ju mer jag försöker glömma, destå mer tänker jag på dig. På den där kvällen. På dina ord som bara förblev ord, på dina löften som blev till ett svek och en besvikelse. Jag släpper taget om någonting jag aldrig hållit i. Någonting som bara sipprade genom mina fingrar som sand, som jag aldrig riktigt fick grepp om. Som aldrig var mitt utan bara snuddade vid mig och lämnade mig med ett minne och tankar på vad som kunde varit men aldrig blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0