Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid men då slösar vi bort våra liv

Jag har träffat såna som du förut. Tro mig, jag kan din typ. Jag vet att jag inte är den enda tjejen du pratar med. Jag vet att dina ord inte betyder någonting, du har sagt dem många gånger förr. Jag vet att du vet precis hur du ska göra, precis hur du ska hålla mig för jag är inte den första. Men jag vägrar tro på att dina ögon skulle ljuga. Det är något speciellt med dig. Du är precis som mig. Alla tror att de vet vilka vi är. Men de har ingen aning. Jag tittar på dig när dina vänner pratar och skrattar och ser att du är någon helt annanstans. Jag är där med. Där kommer ingen annan vara, därför kommer de aldrig förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0