Blogg listad på Bloggtoppen.se

Alla filmer alla böcker handlar om dig alla ryggar tillhör dig tills jag går fram "förlåt jag trodde det var nån annan"

Jag gör mig själv en stor otjänst genom att åka till dig. Låta dig ignorera mig. Men sedan kollar du i mina ögon. Och säger förlåt. Jag vet att du inte menar det och det betyder ingenting. Men när jag stirrar in i de där stora, bruna, ledsna ögonen blir allting annat till småproblem. Någonting som kan ignorers. För du är här och jag är här. Vi har varandra ikväll, ingenting annat betyder. Men det gör ont. För jag vet att jag inte borde. Jag kan inte hjälpa det, kan inte motså dig. Jag orkar inte det här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0