Blogg listad på Bloggtoppen.se

All the things I was fighting to keep out always found a shortcut back in

Allt jag springer iväg från kommer ikapp mig så fort jag träffar någon jag gillar. När jag precis håller på att bli lycklig kommer de där känslorna tillbaka och tvingar mig att förstöra allt. Du är inte värd honom. Jag är min egna värsta fiende. Ingen kan gilla den du är bakom sminket, spring iväg innan han ser den där hemska personen. Tankarna jag tror du har finns inte där. De finns bara i mitt huvud. Lita inte på hans ord, din egna pappa kan inte ens älska dig, hur fan kan du tro att den här underbara killen gör det?  Det är tankarna jag har om mig själv. Trodde du någonsin att du kunde få någon sådär bra? Såna som du är inte menade att ha någon. Men om jag intalar mig själv att det är du som tycker allt det där blir det lättare. Jag kommer förstöra allt igen. Han har kommit för nära. Spring iväg nu innan det är för sent. Innan han tycker så synd om dig att han stannar. Det finns ingen annan anledning att han skulle stanna. Spring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0