Blogg listad på Bloggtoppen.se

Because of you I don´t know how to let anyone else in

- Jag saknar dig jättemycket.
Tystnad.
- Du vet väl det?
- Varför skulle jag veta det? Du har aldrig sagt det förr.

Du känner inte mig längre. Varför skulle jag tro att du bryr dig? Du valde henne framför mig och jag kommer aldrig förlåta dig. Jag försvarade dig i alla lägen. Du var min idol. Min klippa. Den enda som förstod. Sedan kastade du allt det. Du gjorde mig så besviken pappa. Gång på gång svek du mig. Den som älskade dig mest i hela världen. När jag behövde dig som mest försvann du. Även om det verkar som att jag hatar dig älskar jag dig fortfarande. Men det gör mindre ont att stänga av mina känslor än att släppa in dig i mitt liv igen. För du sårar mig ändå bara.

Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0