Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kom och slå sönder min värld, det är är allt jag begär

Jag sitter på en stol i ett kök. Runt om mig skrattar folk, över mitt huvud hör jag glada röster. I ögonvrån ser jag någon springa, en annan tappar en öl på golvet. Där sitter jag stilla. Stirrar ner i bordet. Hör rösterna som ett mummel någonstans i bakhuvudet. Jag undrar om jag slutat andas. Har fastnat i en annan värld. Alla mina vänner är här, alla har kul. Allt jag hör är de förlorade löftena eka i mitt huvud. Din hand på mitt ben. Min hand genom ditt hår. Snabba andetag. Blundar hårt för att inte tänka på det men aldrig försvinner de där bilderna från mitt huvud. Dricker med snabba klunkar. Fuck it. Fuck allt. Fuck you. Fuck kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0