Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Jag tänker inte innan jag agerar
Det jag gör är sällan något jag i förväg planerar
När modet är litet tvingar jag fram lite till
För just i denna sekund är det precis det jag vill
Det kanske inte alltid är så smart
Men det är väl det som gör livet så underbart,
Att det sällan blir som du tänkt
När du handlar alldeles befängt
Men om alltid gör som du borde,
kommer du imorgon ångra allt du inte gjorde
För du hade chansen idag att göra något ingen annan gjort
Så hindra sanden från att rinna genom fingrarna för fort
Lova dig själv att imorgon ska du försöka hinna
Du har inget att förlora, men allt att vinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0