Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ingen, ingen, ingen, ingen hör

en sak har jag lärt mig i den här skeva skiten som vi kallar för livet. det spelar ingen roll hur jävla snygg du är, hur många vänner du har, hur mycket alla avgudar ditt långa hår eller hur många fester du går på under helgen. allt som verkligen betyder någonting är att du har någon där på söndagkvällen, när vännerna gått, sminket tvättats bort och musiken för länge sedan slutat spelas. någon som ger alla dina handlingar en betydelse och alla dina känslor en respons. jag vill banka skallen på alla som är avundsjuka på mitt utseende, alla som skulle kunna dö för att se ut som mig, ha mina vänner och gå på festerna där alla rätta människor går. det är söndag idag, regnet smattrar mot mitt fönster och inte en jävel kan se hur snygg jag är i min sovtröja. inte en jävel ser de svarta fläckarna av mascara som runnit ut över kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0