Blogg listad på Bloggtoppen.se

den där männsikan som aldrig bara är en vän

jag menade det när jag sa att jag saknar dig
av hela mitt hjärta saknar jag att hålla din hand på en uteservering någonstans och prata om hur vi har haft det senast sist vi sågs
och av hela mitt hjärta ber jag om ursäkt ifall de där handhållningarna för dig betytt någonting mer
nu sitter jag utanför min port och jag gav dig 5 minuter att ringa mig efter att jag skickat mitt telefonnummer
men du ringde aldrig
och nu har det gått en timme
du kommer aldrig ringa
du kommer aldrig mer vilja hålla min hand
för ingen av oss är så naiva längre
att vi någonsin kommer tro att våra händer inte värmer varandra mer än vi trodde
och av hela mitt hjärta önskar jag att vi någonsin kan mötas igen och hitta varandras händer

Trackback
RSS 2.0